Pegasusy z O2 do S2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • drlysy
    Classic
    • 2010
    • 11

    Pegasusy z O2 do S2

    Przeniesione posty z zamkniętego tematu:

    Zamieszczone przez maciej10
    witam, mogłby ktoś doradzić co zrobić z tym problemem-pojechalem do sklepu i bylo ok,gdy wrocilem po odpaleniu samochodu check engine nie zgasł-swieci sie caly czas-w serwisie podlaczyli pod koputer i stwierdzili czujnik polozenia walu korbowego-odradzili jazde i kazali czekac do poniedzialku bo nie maja terminow! ale mi jest potrzebne auto! powiedzcie prosze czy moge poruszac sie z zapalona kontrolką check engine? w serwisie powiedzieli ze to moze byc czujnik wału-koszt 150 zl lub rozrzad-1200zł ale rozrzadu przeciez sie nie wymienia bo jest nba lancuchu?!

    Pomozcie prosze bo nie wiem czy moge do pracy jutro jechac
    Zamieszczone przez Ceed1
    Jaki wiek i przebieg samochodu? Jak łańcuch to kategorycznie nie wolno jeździć. Łańcuch się wymienia.
    Zamieszczone przez maciej10
    08.2010 przebieg 66000
    Zamieszczone przez tom007
    maciej10, nie jeździj i nie odpalaj silnika.
    Może jeszcze nic złego się nie stało, a jak będziesz jeździł to może narobić sobie dużych problemów - włącznie ze zniszczeniem silnika. Wtedy będziesz miał większy problem niż czym dojechać do pracy.

    Zamieszczone przez maciej10
    rozrzadu przeciez sie nie wymienia bo jest na lancuchu?!
    Fajnie by było gdyby to była prawda :evil:

    W tsi rozrząd na łańcuchu to jeden z największych problemów - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=44276 . Dla 1.8 i 2.0 tsi też znajdziesz sporo tematów o rozrządzie.
    Zamieszczone przez maciej10
    pewnie to tylko czujnik-mam 5 km do serwisu,dojade...
    Zamieszczone przez eaglemirek
    maciej10, Daj znać jak sprawa rozwiązana i jaka przyczyna :!:
    Zamieszczone przez LUKI
    Zamieszczone przez maciej10
    lub rozrzad-1200zł
    ciekawe co za tą kwotę chcą zrobić...

    samo rozłożenie i złożenie na nowych uszczelkach, etc to 800pln


    Zamieszczone przez maciej10
    ale rozrzadu przeciez sie nie wymienia bo jest nba lancuchu?!
    taaak
    Zamieszczone przez maciej10
    no wiec okazło się że rozrząd jest przestawiony-do wymiany łańcuch. Koszt po 10% rabacie 1450 zł
    Zamieszczone przez orzel720
    maciej10, i zrobiłeś to?
    Pytanie z innej strony - do speców na forum: Jeśli nastąpiło przestawienie - to pomimo że nie ma gwarancji to czy to jest "normalne" inaczej mówiąc eksploatacyjne?
    Bo jak nie a nie jest wg mnie, to jest to wada towaru wynikająca z błędu producenta a jeśli tak to on powinien naprawić towar na własny koszt.
    Bo przecież jeśli kupując auto wiedziałbym o takich przestawieniach to może bym nie kupił auta i nie naraził na ryzyko....

    Pytanie do autora: czy rozrząd był wymieniany w terminach i czy jest to udokumentowane w KS?
    EDIT: miałem na myśli przeglądy okresowe z wymianą olejów filtrów itp ... skrót myślowy chodzi o to, żeby nie dawać żadnych argumentów dla odrzucenia wszelkich roszczeń "ponieważ nieprawidłowa eksploatacja.... bla bla bla..... wpłynęła na powstałą wadę rozrządu itp itd"

    Gdyby się uprzeć to może z pomocą nawet zwykłej kancelarii adw. było to do wygrania....

    Są tu jacyś radcy/prawnicy?
    Zamieszczone przez Tomek000
    Zamieszczone przez orzel720
    Pytanie do autora: czy rozrząd był wymieniany w terminach i czy jest to udokumentowane w KS?
    co miało być wymieniane przy rozrządzie i w jakich terminach?
    Zamieszczone przez maciej10
    kazałem wymienić łańcuch koszt jak pisałem 1450zł
    "czy rozrząd był wymieniany w terminach " tego rozrzadu sie teoretycznie nie wymienia samochod ma 66000 km - co mialem wymieniac w terminach??
    Zamieszczone przez tom007
    Zamieszczone przez orzel720
    czy rozrząd był wymieniany w terminach i czy jest to udokumentowane w KS?
    według książki serwisowej rozrząd na łańcuchu nie podlega nawet okresowej kontroli, a co dopiero mowa o wymianie :wink:

    maciej10, żadnych innych uszkodzeń nie stwierdzili ? jeżeli tylko sam łańcuch to miałeś sporo szczęścia, bo jakby przeskoczył dalej to byłaby duża kupa i znacznie większe koszty
    Zamieszczone przez maciej10
    zastnawiałem się jeszcze nad napinaczem ale koszt +1800 zł (pytali się czy slychac klekotanie przy odpalaniu) na razie nie stwierdzilem/nie zauważyłem/nie przysłuchiwałem się stwierdziłem ze na razie łancuch bedzie wystarczajacym wydatkiem poza tym nic nie stwierdzili, kazałem im jeszcze sprawdzic sczelnosc ukladu chlodzenia; mam jeszcze problem z turbo bo mi faluje na biegach i plyn chlodniczy mi ubywa-jakas masakra... w sumie plyn moze uciekac przez turbo?
    Zamieszczone przez Maicroft
    No to jestem ciekaw jak to serwis zgodzil sie na wymiane lancucha, a napinacza nie wymienia.

    W przypadku paskow to sa dwa nieodlaczne elementy, bo jak pasek przeskoczyl, to oznacza ze napinacz nie spelnil swojego zadania - utrzymania odpowiedniego stopnia naciagniecia ukladu.
    Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
    Zamieszczone przez Maicroft
    No to jestem ciekaw jak to serwis zgodzil sie na wymiane lancucha, a napinacza nie wymienia
    oni to mają w pompie nie ich auto i nie ich zmartwienie :diabelski_usmiech jak sobie Klient zażyczył wymianę samego łańcucha... no to przecież klient nasz pan.... i będzie wedle życzenia :lol:

    niechcący zrobił się nam tutaj drugi temat o rozrządzie w 1.4TSI..... da się to jakoś zespawać w jedno ? :idea:

    a co do wymiany samego łańcucha, to już zostało napisane że wymienia się cały komplet (LUKI podawał przecież stosowną listę potrzebnych części)....... bo takie tam na raty, to sobie można lodówkę w mediamarkcie kupić :P
    Zamieszczone przez
    Zamieszczone przez maciej10
    po odpaleniu samochodu check engine nie zgasł-swieci sie

    u mnie juz wtedy był silnik pozamiatany :szeroki_usmiech


    Zamieszczone przez maciej10
    no wiec okazło się że rozrząd jest przestawiony-do wymiany łańcuch.
    miałeś fart...los dał ci drugą szansę 8)

    Zamieszczone przez maciej10
    zastnawiałem się jeszcze nad napinaczem ale koszt +1800 zł ........stwierdziłem ze na razie łancuch bedzie wystarczajacym wydatkiem .

    nie wykorzystałeś jej :lol: :lol: :szeroki_usmiech


    ps. w CAXA jest taki drogi napinacz? :shock:
    Zamieszczone przez Zorr
    czyli znaczy się 1.4TSI dołącza do większych braci w kwestii przeskakujących bezobsługowych łańcuchów.
    Zamieszczone przez tom007
    Zamieszczone przez
    ps. w CAXA jest taki drogi napinacz? :shock:
    pewnie chodziło on nastawnik, który jest tak "popularny" w 1.4 tsi, szczególnie, że pytali o klekotanie
    Zamieszczone przez LUKI
    Zamieszczone przez maciej10
    no wiec okazło się że rozrząd jest przestawiony-do wymiany łańcuch. Koszt po 10% rabacie 1450 zł
    Zamieszczone przez Maicroft
    No to jestem ciekaw jak to serwis zgodzil sie na wymiane lancucha, a napinacza nie wymienia.
    Maicroft no nie tylko Ty jesteś w szoku...


    Zamieszczone przez maciej10
    mam jeszcze problem z turbo bo mi faluje na biegach
    miałem dokładnie to samo, ale po wymianie nastawnika problemu nie ma

    czyli to jest ta część o którą Cię pytali (nastawnik pomyliłeś z napinaczem)

    Zamieszczone przez maciej10
    zastnawiałem się jeszcze nad napinaczem ale koszt +1800 zł




    Zamieszczone przez Zorr
    czyli znaczy się 1.4TSI dołącza do większych braci w kwestii przeskakujących bezobsługowych łańcuchów.
    mamy fajny temat o CAXA


    Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
    a co do wymiany samego łańcucha, to już zostało napisane że wymienia się cały komplet (LUKI podawał przecież stosowną listę potrzebnych części)....... bo takie tam na raty, to sobie można lodówkę w mediamarkcie kupić :P
    dokładnie TAK :!:
    Zamieszczone przez eaglemirek
    maciej10, A olej wymieniałeś co ile :?: 15kkm czy rzadziej :?:
    O!PISSSSS fujjjjjj)
  • ali7
    Ambiente
    • 2008
    • 179

    #2
    Pegasusy z O2 do S2

    Witam.

    Czy bez przeszkód można przełożyć?
    @200KM

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      ali7, o ile ci sie podobaja to tak
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • sew1981
        RS
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2009
        • 10917
        • Fiat

        #4
        ali7, bez przeszkód, tylko zobacz jak będą siedzieć w nadkolu. Np. wkładając Pegasusy do SI musisz dystanse dołożyć na piasty, bo będą wieśniacko wyglądać (za bardzo usiądą w nadkolach). Ja mam dystanse na piastach i przez to nawet musiałem zastosować inne długości śrub przód-tył. Wiem, że z tyłu mam dłuższe śruby niż z przodu, ale pewnie można to zrobić tłocząc różnej szerokości dystanse przód-tył. Może do SII podejdą bez takich zabiegów.

        Komentarz

        • bogdans1
          Classic
          • 2010
          • 23

          #5
          z tego co się interesowałem to bez problemów powinny pasować.

          Komentarz

          • pitersoonn
            Ambiente
            • 2010
            • 150

            #6
            pegasusy

            pegasusy na pewno wjadą do srodka. ja miałem i mam teraz od superba II trifiidy... i mocniej wystaja.

            Komentarz

            Pracuję...